Hälsningar från sveriges regnigaste stad

En tanke: Är så tacksam att mitt jobb bestämde sig för att öppna en enhet precis där jag bor. Har fem minuter till jobbet, billigt kaffe och mysigaste lokalen. Mitt jobb har blivit som mitt vardagsrum. Vi har inget internet i lägenheten än heller så det är ju också en anledning till att jag är här så mycket. 
 
Har egentligen inget intressant att berätta om livet. Det regnar, det är snart december och hemma går jag jämt runt i raggsockar för det är så kallt på golven. Jag lägger alldeles för mycket pengar på kläder men känner mig samtidigt finare än på länge. Tror jag ska skriva en lista på saker att blogga om, har så mycket ideér i huvudet att jag håller på att spicka. Måste konkretisera, konkretisera är ett ord va? 
 
Mitt bästa materiella inköp på senaste tiden är den här kepsen, älskar den så mycket och känner mig nästan naken när jag inte har den på mig. Från Brixton, inköpt på Grandpa. Gillar ni Grandpa? Tycker de har rätt mycket fint rätt ofta. 
 
Ett trött ansikte som började jobba 7 imorse. Nu ska jag vara lite effektiv och plugga, hejdå bloggen! 

Kommentarer:

1 Mickan (från götes):

Älskar Granpa! Fy fanken vad mysigt det var här inne på bloggen. Hit ska jag komma ofta! <3

Svar: ❤️❤️❤️❤️❤️ mysigaste du åh vad glad jag blir!!!
Amanda Karlsson

Kommentera här: