Senaste tiden i kvadrat

Var glad som en sol åtmidstonde (Åtmindstonde? Åtmindstone? Kan aldrig stava till det ordet), vill minnas att jag blev på lite bättre humör av att ta glada selfies. Har en ny tröja från Monki på mig också, ska visa bättre bild en annan dag. Det är en mörkgrön pullover som jag har en känsla av att jag kommer bo i de närmaste månaderna. 
Gbg var regnigt och det mesta kändes sist (skrev förra inlägget då och tror nästan man kan avskilja misären i mina ord). Var nervös över ett samtal och min kompis hade försovit sig så satt ensam på ett café. Det blev i alla fall lite bättre senare på dagen. Samtalet gick bra och jag köpte hem en poster till köket. 
Någon dag innan det hade vi sovit över på Eriks landställe från söndag till måndag. Caption till bilden var något i stil med "ta helg på en lördag och förläng den till måndagen". Tycker fortfarande det här är en ypperlig grej, ska fortsätta leva efter den. 
Jag har börjat rita lite smått igen också, mest kroppar men sånt är ju kul så det får va. Ovan till höger skymtar den alltid så smarta och briljanta Ebba.
Här var jag utelåst från en vän i 30 minuter. Spelade Candy Crush tills jag fick slut liv och fotade himlen. 
Var i Stockholm och åt ramen för första gången i livet. Mycket positivt överasskad! Trodde lite att det skulle vara typ nudelsoppa á la snabbnudlar i buljong. Det var snarare livets kulinariska upplevelse. 
Avslutar med den här gosiga bilden på min favoritkille och favoritkatt <3 
 

Kommentera här: