Glasgow och post-tentaångest

HEJ från en som är på andra sidan tentaångest!
Har alltså äntligen skrivit klart och skickat in två uppgifter som har legat som ett moln över mitt huvud hela julen och nyår. Nu har jag en sluttenta kvar sen är jag helt klar med den här kursen. YAY ME. Firade med att boka en resa till Glasgow med mina allra bästa personer i början av mars. Ser så mycket fram emot det att jag spricker, har aldrig ens varit i UK. 
 
Just nu sitter jag på magasinet och har precis från spotifys lista Pluggfokus till Klassisk rock. Som för att markera på något sätt att jag är lite ledig. Väntar på männen i mitt liv, dvs min karl och min hund, vi ska äta lunch och gå runt på stan mysigt skare bli. Ville mest bara säga hej och att jag lever. Nu ska jag fortsätta slösurfa hej hej. 
 

Kommentera här: